Впровадження інноваційних освітніх технологій в роботі
практичного психолога
У
сучасному освітньому просторі все більше популярності набуває впровадження
інноваційних освітніх технологій. Вони сприяють гуманізації процесу навчання,
його особистісному орієнтуванню, оптимізації взаємодії з вихованцями. Все
більше сторінок педагогічних видань пістрявіють різноманітними новинками в сфері навчання, виховання та розвитку
дошкільників. А очі батьків розбігаються від розмаїття запропонованих новинок.
Та чи помічали ви, з якою легкістю дитина запам’ятовує фрази з
мультфільмів, рекламних роликів, слова з пісень? А скільки зусиль їй треба
докласти для того, щоб запам’ятати віршик, правило чи
якусь «корисну»інформацію? У чому ж тут справа?
А
справа в тому, що діти сприймають та запам’ятовують інформацію через світ
образів. Як допомогти дитині запам`ятовувати необхідну інформацію і вчасно
пригадати її? На ці запитання відповідає ейдетика.
Ейдетика – це не тільки розвиток
уваги, уяви, пам`яті, різних видів мислення, а й спосіб подачі навчального
матеріалу. Саме такі методи ровитку дитячої пам′яті я впроваджую з дітьми старшого дошкільного віку у гуртковій
діяльності. Заняття гуртка «Гралочка-розвивалочка»
проходять емоційно, жваво, цікаво та корисно. В своїй роботі використовую
багато матеріалу, виготовленого власноруч. Проте сучасний темп , вимоги та
потреби задають свого ритму, а тому
намагаюсь йти в ногу з часом, використовуючи елементи ІКТ. Мною розроблена гра-презентація
з використанням методів ейдетики, яка дає можливість зацікавити дітей навчанням, сприяє легкому запам'ятовуванню ряду слів, невимушеному спілкуванню , розвиває уяву,
здатність фантазувати, перетворюючи цей процес
в непомітне навчання.
Створюючи належні умови для
розвитку дошкільнят, удосконалюю власні навички та вміння,реалізовую своє гасло
«Вчитись ніколи не пізно».
Немає коментарів:
Дописати коментар